CANNES LIONS SHE SHOWCASE

CANNES LIONS SHE SHOWCASE

She Showcase, nagu seansi nimi ütleb, keskendub reklaamidele, mis puudutavad ainult naisi ja/või adresseerivad naistega seotud aegunud stereotüüpe; teevad nähtavaks ühiskonnas peidetu või varjatu; kutsuvad üles soolisele võrdõiguslikkusele; kujutavad naisi võimestavas võtmes; on loodud vaid naiste poolt. Tegemist on Cannes Lionsi festivalidel võitnud kampaaniatega ehk maailma parimatega. Valikus on nii loomingulised reklaamfilmid kui mõtlemapanevad case study’d, mis avavad nende loomise tagamaid ja strateegiat.
Vaataja saab näha inspireerivaid sotsiaalseid kampaaniad, mis panevad mõtlema, mõistma, kutsuvad üles arutlema ja sõna sekka ütlema.
Kas on võimalik, et naine ei rõõmusta mehe koju saabumise üle? Kuidas morse aitab lähisuhtevägivalda sattunud naisi? Miks teevad abieluettepanekuid vaid mehed? Kuidas kavaldada üle Facebook, kui tahame teha mõjusat tervishoiu kampaaniat? William Shakespeare’i teame kõik, aga mismoodi ja milleks kasutas tema nime Penguini kirjastus? Kelle silmades on ilu ning mida teha sotsiaalmeedia ilufiltritega?She Showcase’il on esindatud ka AI abiga loodud Serena Williamsi virtuaalset matši kujutav Nike’i Digital Craft Grand Prix võitnud kampaania.
Ootame kinno kõiki loomevaldkonna asjatundjaid ja reklaamimaailma entusiaste, kellele läheb korda naiste võimestamine ühiskonnas. Tulge, et õppida maailma parimatelt ning saada inspiratsiooni!

Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.

Levitaja: Cannes Lions Festival of Creativity ametlik esindaja/Northern Lights Group
Seanssi modereerib Cannes Lions Festival of Creativity Eesti esindaja Marika Jahilo